Vijesti
3. 7. 2025.

Hrvatska bilježi osjetni porast broja dolazaka i noćenja. Očekujemo još jednu uspješnu turističku godinu!

PLENKOVIĆ: U prvih 6 mjeseci ove godine Hrvatsku je posjetilo više od 7,5 milijuna turista (+4%), koji su ostvarili više od 29 milijuna noćenja (+4%). Ovakvi rezultati potvrda su konkurentnosti hrvatskog turizma, kao i kvalitetne suradnje s turističkim sektorom! GLAVINA: Kao i za prvih pola godine, jako smo zadovoljni i s brojkama u lipnju. Cestovni promet rastao je za 5%, zračni za 11%, a pomorski za 4% u odnosu na isto razdoblje lani.

Nastavljamo razvijati Hrvatsku kao cjelogodišnju destinaciju, s naglaskom na promicanje održivog turizma! - poručio je predsjednik Vlade RH i HDZ-a.

Brojke u lipnju - sjajne

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina istaknuo je da dosadašnje brojke potvrđuju Hrvatsku kao poželjnu i cjenovno konkurentnu destinaciju:

- U lipnju je, u odnosu na isti mjesec lani, bilo 9 posto više dolazaka i 12 posto više noćenja.

Nastavljamo razvijati Hrvatsku kao cjelogodišnju destinaciju

Ministar je važnim ocijenio i porast financijskih pokazatelja u turizmu u prvom kvartalu ove godine, i kod fiskaliziranih računa i kod prihoda od stranih turista.

Raste i broj domaćih turista

Jako dobrim smatra podatke i o 11-postotnom porastu i dolazaka i noćenja domaćih turista u prvih šest mjeseci, što je pokazatelj rasta životnog standarda:

- Do kraja lipnja ostvareno je oko 30 posto ukupnog godišnjeg turističkog prometa, a većina će se, kao i prije, ostvariti u srpnju i kolovozu. Tu želimo održiv rezultat. Kada bi se ponovilo lanjsko ljeto, s malim plusom ili minusom, to bi onda bilo na tom tragu. Cilj nam je veći rast u pred i posezoni, što se u ovoj predsezoni i pokazalo.

Od top 10 stranih tržišta, 7 ih je u plusu

Vezano za strane turiste, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić kazao je da iz Njemačke bilježimo rast noćenja od 2 posto, iz Slovenije 5,1 posto, a iz Austrije 3,5 posto:

- Veseli podatak da se u prvih deset tržišta, s rastom noćenja od 13,4 posto, nalazi i SAD. To nam pokazuje i da su naše dosadašnje kampanje i promocije dale rezultate i povećale vidljivost Hrvatske. Od stranih tržišta među prvih deset su još i Poljska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Češka, BiH, Italija i Mađarska, od kojih su samo Poljska, Češka i Mađarska u minusu s noćenjima u odnosu na prošlu godinu.

Vrhunska gastro ponuda

Direktor HTZ-a podsjetio je i na nove dvije Michelin zvjezdice ove godine za dva hrvatska restorana, kojih je sada ukupno 13.

Istaknuo je važnost ovakve suradnje za razvoj i vidljivost gastro scene i ponude u zemlji.

A A A